Το χερούλι στο δεξί μέρος της πρωτότυπης συσκευής του Μπάερ, της έδωσε και το όνομα Pump Unit.

12/ 02/ 1967 | The Pump Unit

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 12 Φεβρουαρίου 1967, o Ραλφ Μπάερ κάνει ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στην παιχνιδοκονσόλα. Ξεκινά την κατασκευή του δεύτερου πρωτότυπου (TV Game Unit 2), από όπου θα προκύψει το Brown Box. Πρόκειται για το επονομαζόμενο και Pump Unit, την πρώτη συσκευή που συνδέεται στην τηλεόραση και δίνει δυνατότητα σε δύο παίκτες να παίζουν ταυτόχρονα.

Το χερούλι στο δεξί μέρος της πρωτότυπης συσκευής του Μπάερ, της έδωσε και το όνομα Pump Unit.
Το χερούλι στο δεξί μέρος της πρωτότυπης συσκευής του Μπάερ, της έδωσε και το όνομα Pump Unit.

Kαθώς μπορούσε να αλλάζει τα χρώματα της οθόνης και να μετακινεί κουκίδες σε αυτήν, το πρωτότυπο TV Game Unit 2 ήταν μία συσκευή που επέτρεπε σε δύο άτομα να παίξουν ο ένας εναντίον του άλλου, επτά διαφορετικά παιχνίδια. Μεταξύ αυτών, μία ποικιλία από παιχνίδια σκοποβολής, κυνηγητού και κάποια ακόμη που απαιτούσαν το ειδικό άρθρωμα στο δεξί μέρος της συσκευής, όπως φαίνεται άλλωστε και στη φωτογραφία, του οποίου η κίνηση θυμίζει την τρόμπα, εξ ου και η ονομασία Pump Unit.

Ο Μπάερ και η ομάδα του έκαναν την πρώτη επίδειξη ενός ολοκληρωμένου και λειτουργικού Pump Unit στις 15 Ιουνίου 1967. H επιτυχημένη αυτή επίδειξη έγινε στα στελέχη της εταιρείας Sanders (σήμερα ανήκει στην BAE Systems), η οποία μπορεί να αποτελούσε κατασκευάστρια ηλεκτρονικών συστημάτων για το στρατό, ωστόσο εκεί γεννήθηκε και η πρώτη παιχνιδομηχανή για την τηλεόραση. Με το Pump Unit, ο Μπάερ και η ομάδα του παίρνουν το πράσινο φως για να προχωρήσουν στην κατασκευή ενός τελικού προϊόντος, προκειμένου να μπει πλέον στην αγορά. Λιγότερο από ένα χρόνο αργότερα, τον Ιανουάριο του 1968, ο Μπάερ έχει ολοκληρώσει και το λεγόμενο «Καφέ Κουτί«. Την πρώτη δηλαδή παιχνιδομηχανή με πολλαπλά παιχνίδια και για πολλαπλούς παίκτες, που θα μπει το 1972 σε παραγωγή από την εταιρεία Magnavox. Πρόκειται για δηλαδή για το Magnavox Odyssey, με το οποίο θεμελιώνεται μία νέα τεράστια αγορά ηλεκτρονικών συσκευών οικιακής χρήσης (και συγκεκριμένα διασκέδασης).